.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای خوب دولت برای بانوان

شمال نیوز: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه رئیس‌کل بانک مرکزی مشخص می‌شود در واکنش به تشکیل معاونت امور بانوان رئیس‌جمهور، گفت: در روزهای آینده خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

محمد نهاوندیان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد انتخاب رئیس کل بانک مرکزی با توجه به قول‌هایی که در این زمینه داده شده بود، اظهار داشت: همانطور که آقای روحانی به موقع و در زمان مشخص کابینه خود را اعلام کرد در زمینه سایر نهادها، برخی معاونت‌های رئیس‌جمهور و معاونین وزارتخانه‌ها نیز به ترتیب این کار انجام خواهد شد.

وی در مورد انتخاب رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: انتخاب رئیس کل بانک مرکزی نیز حتما در روزهای آینده از حالت ابهام خارج خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که شنیده‌ها حاکی از صدور حکم سیف به عنوان رئیس کل بانک مرکزی است، به این جمله اکتفا کرد که با توجه به گفته‌های شما باید ما اخبار را از شما دریافت کنیم.

نهاوندیان در پاسخ به سوال تسنیم در مورد تشکیل یک معاونت جدید با عنوان معاونت امور بانوان رئیس‌جمهور تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بانوان قطعاً جایگاه شایسته‌ای خواهند داشت و توجه به امور بانوان ارتقا می‌یابد؛ بر همین اساس انشاءالله خبرهای خوبی در روزهای آینده در این زمینه خواهیم داشت. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.349 seconds.